Hosszú nap #szupernovákhagynakérintetlenül

          Szoloviev is megirigyelné azt a tudást, amiben ma részem volt. Huppanásig megtelt a szívem sajgó gémkapcsokkal, szódavizet spricceltem a szemembe, hevedereket csavartam a teámba és felnégyeltem egy csokinyulat. Semmilyen hiba nem tud átvinni ezen a fényes akadályon. Ha rámakasztod a subámat, akkor sem tudok olyan bárány lenni, amilyennek kitaláltál engem. Szulfátos hegek vannak a szívemen. Megpörkölődött az utóbbi időben. Nyársra húztak, hogy megnézzék, mennyit bírok. Hetedhét szeretet nélkül semmi sem mozdul előre, mindenki szeret csupán, de a legjobban azt szereti, ha szeretik. Mégis más utat kell nézni, mert az nem elég ide. Kunyhóban tartom a szívemet, miközben minden körülöttem az Empire State Building után kiált. Kicsavarodik minden, ha átlépek oda, ahol előttem nem járt senki. Szemszögek előteremnek a semmiből, kifigurázzák az egész lényemet, szembemennek önmagammal, hogy a végén összetalálkozzanak, és kikerekedjen ebből, én. Húsvér indián is jött fel a lifttel tegnap, és senki nem akarta észrevenni. Azt hittem már kihaltak, mondta egy fehérhajú férfi, és kibontott egy ropit a rendelő előtt. Pedig az egész csak a fejében történt, és mindenki, aki látta, arra gondolt, de jó neki, van ropija. #fehérvászonnapló#nemszámolom

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Szokásostól eltérő #nincskétegyforma

Halványlila gőz #aranybetűk

Melamin #piroskettes